شیوع نوع جدید خطرناک کروناویروس در انگلیس اروپا خاورمیانه اوضاع از کنترل خارج شده

درباره سایت
کاوشگران اسرار ایران باستان
دعانوسی و سرکتاب قرانی افشاگری درباره علوم غریبه اسرارقرانی دعاهای مجرب طلسمات سحروجادو پیشگویی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

شیوع نوع جدید خطرناک کروناویروس در انگلیس اروپا خاورمیانه اوضاع از کنترل خارج شده
تعداد بازديد:9904

شیوع نوع جدید خطرناک کروناویروس در انگلیس اروپا خاورمیانه اوضاع از کنترل خارج شده

شیوع نوع جدید خطرناک کروناویروس در انگلیس اروپا خاورمیانه اوضاع از کنترل خارج شده

وحشت در دنیا بابت ویروس جدید و خطرناک

نوع جدید و خطرناک کروناویروس دراسراییل قربانی گرفت .چهار نفر در عمان به کرونا انگلیسی مبتلا شدن 

جهش خطرناک کروناویروس بسرعت در حال انتشار در دنیا

اول انگلیس و بعد هلند و بلژیک و دانمارک بعد هم استرالیا و فرانسه و چند کشور دیگه حالا هم خبر ها حاکی از اونه که این ویروس در خاورمیانه جولان میده و به گفته پایگاه های خبری و اطلاع رسانی نوع جهش یافته خطرناک کرونا ویروس در اسراییل شیوع پیدا کرده همچنین دیروز مشخص شد ۴نفر در عمان به ویروس جدید مرگبار مبتلا شدن

لطفا با سایت کاوشگران اسرار ایران باستان

همراه باشید در ادامه این مطلب مهم چراکه بازهم یکی دیگه از پیشگویی های مهم استاد راجبه جهش خطرناک کروناویروس درست و دقیق دراومد و این یعنی زنگ خطری برای همه چون این پیشگویی که چندماه پیش انجام شد جزئیات عجیب دیگه ام داره که باید همه بدونن 

تا اماده باشن .

استاد پیشگویی های زیادی کرده که تا الان همش درست بوده از جنگ ها بگیر تا سیل  و زلزله و..... که شما میتونید با کلیک روی عنوان های پیشگویی های عجیب و 

آخر زمان

و همچنین افشای حقایقی عجیب از زبان استادعلم غریبه

به مطالب و مقالات رفته و مطالعه کنید حتما براتون جالب خواهد بود.خب بریم ببینیم این ویروس جهش یافته خطرناک چیه و لینک ادرس پیشگویی استاد که چند ماه پیش منتشر شد و تاریخش برای اوایل 

 

«مت هنکاک» روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای تصریح کرد که مردم باید مانند کسی رفتار کند که به این ویروس مبتلا شده اند «چون فقط از این طریق می‌توان مانع شیوع آن شد.»

 

وی پیش‌بینی کرد که محدودیت‌های جدید ممکن است ماه‌ها ادامه پیدا کند و افزود: تا زمانی که واکسن کرونا به تمام مردم توزیع نشود، گونه جدید ویروس کرونا یک چالش عمده به شمار می رود.

 

وزیر بهداشت انگلیس با بیان اینکه مهار گونه جدید کرونا بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است نسبت به رعایت اصول بهداشتی توسط احاد مردم تاکید کرد. او افزود: این یک ویروس مرگبار است و باید آن را تحت کنترل درآورد. این کار به ویژه پس از شناسایی گونه جدید دشوار تر شده است.

 

او چهارشنبه گذشته برای اولین بار، کشف این گونه جدید را تائید و اعلام کرد که بیش از هزار مورد ابتلا به آن شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید :

فجایع تکاندهنده اخر زمان

 

عجایب آخر زمان علائم آخر زمان در قرآن نشانه های آخر زمان پیشگویی های آخر زمان

 

 

 

اخر زمان و خروخ یاجوج و ماجوج و فتنها و کارها

«مت‌ هنکاک» عنوان کرد که این ویروس با سرعت بیشتری نسبت به گونه فعلی کرونا در حال گسترش در مناطق جنوب شرق انگلیس است. او تلاش کرد تا این مساله را کم اهمیت جلو دهد و بیان داشت که هنوز نشانه‌ای یافت نشده که ثابت کند واکسن کرونا برای مقابله با گونه‌ جدید، اثربخش نیست.

 

در همین حال نخست وزیر انگلیس عصر دیروز پس از جلسه اضطراری با اعضای دولت، سطح محدودیت های کرونایی در جنوب شرق این کشور را به مرحله‌ جدیدی که فقط عنوان قرنطینه را یدک نمی‌کشد، افزایش داد.

 

بوریس جانسون با ایراد سخنانی از دفتر نخست وزیری اعلام کرد که از بامداد یکشنبه تمام مناطق جنوب شرق که در سطح سوم محدودیت‌های کرونایی قرار دارند وارد سطح چهارم خواهند شد.

 

 

بیشتر بخوانید:

پیشگویی هایی که به وقع پیوست و در حال وقع است بزودی ایران درگیر جنگ میشود

 

 

 

بیشتربخوانید:

آخر زمان ظهور نزدیک است

 

 

بیشتر بخوانید:

دعای عکاشه و خواص عجیب ان

 

 

بیشتر بخوانید:

نور خورشید اصلی و نور ماه بازتابی است اغجاز شگفت انگیز دیگری از قران

این سطح مشابه شرایط قرنطینه است و افراد باید به غیر از موارد اضطراری در خانه بمانند؛ همچنین تمام فروشگاه‌های غیر ضروری اعم از کافه‌ها، رستوران‌ها، کلوپ‌های شبانه، سالن‌های بدن‌سازی و آرایشگاه‌ها تعطیل شده و خانواده‌هایی که در یک حلقه ارتباطی قرار دارند قادر به ملاقات با یکدیگر حتی بیرون از خانه نیستند.

 

اعلام شرایط جدید محدودیت‌های کرونایی باعث شده تا ده‌ها هزار تن از شهروندان ساکن در مناطق جنوب شرق انگلیس برای سپری کردن ایام کریسمس در جمع خانواده، از شهر خارج شوند. با این حال وزیر حمل و نقل انگلیس تصریح کرد که از امروز پلیس مانع خروج آن دسته از افرادی می‌شود که سفر آن‌ها غیر ضروری تشخیص داده شود.

 

مت هنکاک هم امروز در گفت وگو با شبکه خبری اسکای فرار مردم از پایتخت و مناطق جنوب شرقی کشور را غیر مسئولانه خواند و تصریح کرد که پلیس بر اساس ضوابط با افراد برخورد خواهد کرد.

 

او در عین حال یادآور شد که تا ساعت ۸ دیشب (شنبه) بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر واکسینه شدند. وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که تا پایان هفته نیم میلیون انگلیسی واکسینه شوند.

 

وی تنها راه خلاصی از این بحران را تزریق واکسن کرونا توصیف کرد و گفت: اما ماه‌های دشواری را در پیش رو داریم.

 

بیشتر بخوانید:

عزرائیل چگونه موجودی است

 

 

بیشتر بخوانید : 

اسرار و عجایب حیرت انگیز زنبور عسل

عملیات تزریق واکسن کرونا از سه‌شنبه ۱۸ آذر در سراسر انگلیس آغاز شد. دولت این کشور امیدوار است که تا تابستان سال آینده جمعیت ۶۶ میلیون نفری این کشور واکسینه شوند.

 

دولت این کشور ۴۰ میلیون واحد از واکسن فایزر بیونتک را خریداری کرده و در مرحله نخست با دریافت ۸۰۰ هزار واحد، قصد دارد تا افراد بالای ۸۰ سال و برخی نیروهای بهداشتی را که در محدوده افراد آسیب‌پذیر قرار دارند واکسینه کند. پس از آن به ترتیب افراد با آسیب پذیری بالا واکسن کرونا را دریافت خواهد کرد.

 

این در حالیست که وزیر بهداشت سابق انگلیس هشدار داده ذخیره واکسن کرونا ظرف هفته‌های آینده به اتمام می رسد و محموله بعدی دو ماه دیگر تحویل می‌شود.

 

آمار شیوع کرونا در انگلیس همچنان رکورد می‌زند و این کشور پس از ایتالیا بیشترین آمار فوتی‌ها در قاره سبز را ثبت کرده است. بر اساس گزارش وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ۲ میلیون ۴ هزار و ۲۱۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بالغ بر ۶۷ هزار و ۷۵ نفر نیززندگی خود را از دست داده‌اند.

 

حال  خبرها حاکی از این هست که اتحادیه اروپا نشست اضطراری برگزار کردن 

به دنبال ابتلای چندین نفر به گونه جدیدی از ویروس کرونا در چند کشور اروپایی رئیس شورای اروپا امروز نشست اضطراری آنلاین برگزار کرد.

 

 مرکز پیشگیری از بیماری اتحادیه اروپا امروز یکشنبه اعلام کرد موارد جدیدی از مبتلایان به گونه جدید ویروس کرونا در بلژیک، هلند و دانمارک شناسایی شده است.

 

«مت هانکوک» وزیر بهداشت انگلیس نیز هفته گذشته از شناسایی گونه جدید ویروس کرونا خبر داد که باعث شیوع سریع این ویروس در مناطق جنوب شرق کشور شده است.

 

«چارلز میشل» رئیس شورای اروپا امروز یکشنبه به دنبال شناسایی گونه جدید ویروس کرونا در چند کشور اروپایی نشست اضطراری آنلاین برگزار کرد

وضعیت بحرانی مبادلات مرزی در انگلیس 

 

اعلام آمادگی ارتش انگلستان برای تست سریع کرونا از راننده کامیون های انگلیسی و اجازه ورود آنها به انگلستان و بالعکس/ شرایط در مرز انگلیس و فرانسه بحرانی شده و احتمال کمبود مواد غذایی جدی شده است ـ

 

🔴 ویروس کرونای انگلیسی شوک جدید به جامعه جهانی

👈ویروس جدید هنوز به ایران نرسیده است 

 

✳️ویژگی‌های کرونای انگلیسی:

 

🔹از گونه‌های قبلی واگیردارتر است

🔹دو برابر عفونی‌تر است

🔹سرعت انتشارش ۷۰ درصد بیشتر است

🔹به سرعت جایگزین گونه قبلی می‌شود

🔹آزمایش اش هفته‌ها یا شاید ماه‌ها طول می‌کشد

🔹آنتی‌بادی نجات‌یافتگان تأثیر کمتری روی آن دارد

🔹اولین بار در شهریور ماه شناسایی شد اما تا الان توسط نخست‌وزیر انگلیس پنهان شده بود

🔹دوسوم مبتلایان در انگلیس حامل این ویروس بودند

🔹گونه جدید به دانمارک، ایتالیا، استرالیا و هلند منتقل شده است

🔹در حال حاضر راه حل سریع برای مقابله با آن اعمال قرنطینه است

🔹واکسن‌های فعلی قادر به مقابله با آن هستند اما اگر باز هم جهش کند، ممکن است واکسن‌ها کارآیی نداشته باشند

 

🔹مردانی، عضو ستاد کرونا: ویروس جدید هنوز به ایران نرسیده است .خب این هم دروغ بزرگی از مسئولین همیشه در صحنه ما که گفتن این ویروس تو ایران نیومده ....!!چرا دوستان اومده مواظب باشید به این مسئولین تنها چیزی نباید داشت اعتماد هست .

حالا دوستان مسئولین المان و چند تا کشور دیگه در  رابطه با این پرسش که ایا واکسن که الان داره تولید میشه و تازه به خط تولید رفته روی این نوع جدید کروناویروس اثر داره یا نه ؟؟

که طبق چیزی که انتظار میرفت گفتن بله و در اثرگذاری هیچ فرقی نکرده و هنوز هم این واکسن ها در مقابل کروناویروس و نوع جدیدش اثرگذار هست

 

حالا چند نکته مهم که باید بدونید این هست که اولا اون اوایلی که کرونا اومد اگر یادتون باشه هر روز شبکه خبر در زیرنویس هاش اخبار ساخت واکسن رو میزد و خوب یادمه هر روز اون زیر مینوشت دانشمندای فلان کشور گفتن تا ده روز دیگه واکسن میسازن دقیقا یا میگفت ده روز دیگه اعلام کردن یا میگفت دو هفته یا میگفت چهل روز من همون زمان که همه خوشبین بودن گفتم کل دنیا جمع بشن واکسن نمیتونن بسازن و شدیدا هشدار دادم به اسم واکسن با این ویروس بازی نکنید و گفتم اگر بخواهند واکسنی بسازن چنان جهشی میکنه که اونوقت کسی نمیتونه کاری بکنه  این هم ادرسش روی پیوند کلیک کنید و بخونید اون مطلبو 

جدیدترین پیشگویی از حقایق وحشتناک که در شرف وقوع هستند.اخطار فوری دنیا آماده باشد

و حالا دقیقا هرچی گفته بودم دارید میبینید پس اماده بشید فجایعی عظیم بزودی رخ میده یک مقاله مهم فردا یا پس فردا از پیشگویی های خیلی مهم که خیلی نزدیکه منتشر میکنم حتما بخونید.

یاحق 

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : 3 سال پیش ساعت: 16:22
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
بخش نظرات این مطلب قوانین سایت برای ارسال نظر : نظرات حاوی کلمات رکیک فحاشی تهمت دروغ افترا به هر شخص انسان یا مردم هر کشوری ممنوع است.نظر تمام افراد و کاربران محترم و هرکسی عقیده خاص خودش را دارد پس بی احترامی به کاربر های دیگر بخاطر نوع نگرش و دیدگاهش ممنوع است خطاب قرار دادن کاربران دیگر با الفاظ رکیک به عنوان نقد کردن نظرات و دیدگاهش ممنوع بوده و نظراتی که در ان قوانین سایت رعایت نشده باشد منتشر نخواهد شد.نوع رفتار و گفتار ما نشان دهنده نوع ادب خانوادگی و بازتاب ادب و رفتار پدر و مادر مان و نوع تربیت انهاست لطفا بهم احترام بگذاریم حتی با نظرات دیگران مخالف باشیم
کد امنیتی رفرش
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید