کاوشگران اسرار ایران باستان - 17

درباره سایت
کاوشگران اسرار ایران باستان
دعانوسی و سرکتاب قرانی افشاگری درباره علوم غریبه اسرارقرانی دعاهای مجرب طلسمات سحروجادو پیشگویی
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

ازدواج موسی داستان قرانی عجیب و شگفت انگیز
تعداد بازديد:9227

ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ، ﻫﻨﻮﺯ ﺯﺭﺩﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺟﻮﺍﻥ، ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﮐﻮﻓﺘﻪ ﺑﺎ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﮎ ﺁﻟﻮﺩ، ﮐﻨﺎﺭ ﭼﺎﻩ ﺁﺏ ﺭﺳﯿﺪ. ﺩﻟﻮ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺭﺍ ﺩﺍﺧﻞ ﭼﺎﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ. ﺻﺪﺍﯼ «ﺷﺎﻻﭖ» ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﻟﻮ ﺑﻪ ﺁﺏ، ﺍﻣﯿﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﯿﺶ ﺗﺮ ﮐﺮﺩ. ﺑﺎ ﺯﺣﻤﺖ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺩﻟﻮ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﮐﺸﯿﺪ.

ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ، ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺷﺪ. ﭘﺎﺭﺱ ﺳﮓ ﻫﺎ ﻭ ﺯﻧﮕﻮﻝە ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﻫﺎ، ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻣﻮﺯﻭﻧﯽ ﺩﺭ ﻓﻀﺎ ﭘﺨﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.
ﭼﻮﭘﺎﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﻓﺮﻁ ﺧﺴﺘﮕﯽ، ﺑﻪ ﺟﻮﺍﻥ ﺳﻼﻡ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ. ﺩﻟﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺎﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﻭ ﺳﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﮐﺸﯿﺪﻧﺪ. ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﻥ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ.
ﺟﻮﺍﻥ، ﺭﻧﺞ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻫﺸﺖ ﺭﻭﺯ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ. ﻫﺸﺖ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﻄﺮ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ.

ازادمردبی نیاز(قران ورزق)
تعداد بازديد:9286

 ﺷﺨﺼﯽ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻠﻔﺎ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻭ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ ﺍﻭ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﮔﻤﺎﺭﺩﻩ ﺷﻮﺩ.

ﺧﻠﯿﻔﻪ ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ؟
ﺍﻭ ﮔﻔﺖ: ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﻭ ﻧﯿﺎﻣﻮﺧﺘﻪ ﺍﻡ.
ﺧﻠﯿﻔﻪ ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﮔﻤﺎﺭﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻧﯿﺎﻣﻮﺧﺘﻪ، ﻣﻌﺬﻭﺭﯾﻢ.
ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﺳﺖ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺧﻮﺩ، ﺑﻪ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ. ﻣﺪﺗﯽ ﮔﺬﺷﺖ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﺮﮐﺖ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻭ ﻓﻬﻢ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﻣﯽ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻘﺎﻡ ﻭ ﻣﻨﺼﺐ ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﻭ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺑﺎ ﺧﻠﯿﻔﻪ.
ﭘﺲ ﺍﺯ ﭼﻨﺪﯼ، ﺧﻠﯿﻔﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﭼﻪ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺳﺮﺍﻏﯽ ﺍﺯ ﻣﺎ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﯼ؟ ﺁﻥ ﺁﺯﺍﺩ ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﭼﻮﻥ ﻗﺮﺁﻥ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻢ، ﭼﻨﺎﻥ ﺗﻮﺍﻧﮕﺮ ﺷﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻠﻖ ﻭ ﺍﺯ ﻋﻤﻞ ﺑﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﮔﺸﺘﻢ. ﺧﻠﯿﻔﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﮐﺪﺍﻡ ﺁﯾﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺑﯽ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﺮﺩ؟ ﻣﺮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: (ﻣﻦ ﯾﺘﻖ ﺍﻟﻠﻪ ﯾﺠﻌﻞ ﻟﻪ ﻣﺨﺮﺟﺎً ﻭ ﯾﺮﺯﻗﻪ ﻣﻦ ﺣﯿﺚ ﻻ ﯾﺤﺘﺴﺐ)
ﻫﺮ ﻛﺲ ﺗﻘﻮﺍﯼ ﺍﻟﻬﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺸﻪ ﻛﻨﺪ، ﺧﺪﺍ ﺭﺍﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ

زمان اخرت و رخ دادن شش چیز
تعداد بازديد:9352

رسول اکرم (ص)

فرصت را براى اعمال نیک پیش از آنکه شش چیز رخ دهد غنیمت شمارید، فرماندارى سفیهان و کثرت شرط در کار معامله و فروش منصبها و کوچک شمردن خونریزى و بریدن با خویشاوندان و تازه رسیدگانى که قرآن را بآواز خوانند و یکى را بامامت وادارند که براى آنها تغنى کند اگر چه دانش او کمتر باشد.

سخن حضرت علی درباره اخرالزمان
تعداد بازديد:9432

امام علی (ع) : روزگاری بر مردم خواهد آمد که از قرآن جز نشانی ( قرآن خوانده میشود ولی به آن و دستوراتش عمل نمیشود ) ، و از اسلام جز نامی باقی نخواهد ماند . ((مردم خود را مسلمان می نامند در صورتی که دورتر از همه کس به اسلام هستند )) .مسجدهای آنان در آن روزگار آبادان ، اما از هدایت ویران است.مسجد نشینان و سازندگان بناهای شکوهمند مساجد ، بدترین مردم زمین می باشند ، که کانون هر فتنه ، و جایگاه هرگونه خطاکاری اند ، هرکس از فتنه بر کنار است او را به فتنه بازگردانند ، و هرکس که از فتنه عقب مانده او را به فتنه ها کشانند ، که خدای بزرگ می فرماید : به خودم سوگند ! بر آنان فتنه ای بگمارم که انسان شکیبا در آن سرگردان ماند!. و چنین کرده است ، و ما از خدا می خواهیم که از لغزش غفلت ها در گذرد. نهج البلاغه حکمت 369

مسجدهادر اخرالزمان حدیثی تکاندهنده
تعداد بازديد:9306

حضرت محمد (ص) : روزگاری بر مردم بیاید که از قرآن جز نشان بجای نماند ، و از اسلام جز نامی نماند ، مردم خود را مسلمان می نامند در صورتی که دورتر از همه کس به اسلام هستند ، مسجد های آنان ( در ظاهر ) آباد است ولی ( در باطن ) از هدایت ( و حقیقت ) ویران ، فقهای آنان بدترین فقهای زیر آسمان هستند ، فتنه از نزد آنها بیرون آید و به همان ها نیز باز می گردد. روضة الکافی جلد 2 صفحه 138

نیروی عجیب چشم وگوش در اخرزمان
تعداد بازديد:9273

امام صادق(ع) فرمود: چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار ۳۶/۴۵

 پیامبر (ص) فرمود: «این دین مدام برپا خواهد ماند و گروهی از مسلمانان از آن دفاع کنند و در کنار ان بجنگند تا قیامت بپا شود.» و فرمود: «در هر عصر و زمانی گروهی از امتم مدافع احکام خدا باشند و از مخالفان باکی نداشته باشند.» کنزالاعمال حدیث34499و34500
 در جای دیگری فرمودند: «چون در اخرالزمان دینتان دستخوش افکار گوناگون گردد، بر شما باد که همچون بادیه نشینان و زنان دینداری کنید که به دل هایشان دیندارند و دین انها از الایش به افکار مصون ماند.» بحار 52/111

جعل حدیث و روایات دراخرالزمان به دست فریبکاران و دغلبازان
تعداد بازديد:9326

و نیز از پیامبر خدا در کتاب کنزالاعمال، حدیث 290324 روایت شده است که فرمود: در آخرالزمان دغلبازان و فریبکارانی بیایند که حدیث هایی نو و روایت هایی جدید از دین بر شما بخوانند، انچنان که نه شما و نه پدرانتان چنین حدیث هایی نشنیده باشید. پس دوری گزینید از آنها. مبدا به دام تزویر و فریب شان بیافتید.

 از علی بن ابی طالب(ع) درباه آخرالزمان پرسیده شد: آیا در آن زمان مومنانی وجود دارند؟ فرمود: آری. باز پرسیده شد: آیا از ایمان آنان بر اثر فتنه ها چیزی کاسته می شود؟ فرمود: نه، مگر آن مقدار که قطرات باران از سنگ خارا بکاهد اما آنان در رنج بسر برند.
امیرالمونین (ع) فرمود: زمانی بر مردم بیاید که مقرب نباشد جز به سخن چینی، و جالب شمرده نشود جز فاجر بودن، و تحقیر نشوند جز افراد با انصاف، در آن زمان دستگیری مستمندان زیان بشمار آید و صله رحم لطف وبزرگواری بشمار آید. (نهج/حکمت 102)
 امام سجاد(ع) فرمود: چون خداوند می دانست در آخرالزمان اهل فکر دقیق النظر خواهند آمد، از این جهت قل هوالله و احد و آیاتی از سوره حدید نازل کرد. بحار 60/18

ازبین رفتن دین
تعداد بازديد:9791

 زمانی خواهد آمد که دین خدا تکه تکه شود مردم گروه گروه از دین خود خارج میشوند  و در حالی که پیرو امام باطل هستند خیال میکنند راه حق را پیش گرفته اند ان زمان دینداری مانند گرفتن گلوله اتش با دست است .آنزمان هرکه خواهد دینش دستخوش تغییر نشود و در دین خود ثابت بماند باید که مانند روباهی که توله خود را بر دهان گرفته و  از کوه ها بالا میرود و از این سوراخ به ان  سوراخ میرود ایشان هم  از قله ها بالا روند  و بر خدا توکل کند و  از شر فتنه ها به    

خدا پناه ببرد  و اینگونه خواهد بود دین خدا و این اخر الزمان باشد

نویسنده :
تاریخ انتشار : 5 سال پیش ساعت: 1:41

بی اخلاقی مردم در اخرزمان
تعداد بازديد:9339

در بحار ج 77ص369 آمده است پیامبر در اواخر عمر خود اصحاب را جمع کردند و فرمودند: زمانی بر مردم بیاید که اخلاق انسانی از آنان رخت بربندد چنانکه اگر نام یکی را بشنوی به از آن بود که آن را ببینی یا اگر او را ببینی به از آن است که او را بیازمایی. چون او را بیازمایی، حالاتی زشت و ناروا در او مشاهده کنی.

 دینشان پول و قبله گاهشان زنانشان شود. برای رسیدن به اندک نانی پیش هرکسی کرنش کنند نه خود را در پناه اسلام دانند و نه به کیش نصرانی زندگی کنند. بازرگانان و کاسبان شان رباخوار و فریبکار، و زنانشان خود را برای نامحرمان بیارایند. در آن هنگام اشرارشان بر آنها چیره گردند و هر چه دعا کنند به اجابت نرسد.

ازقران فقط رسم خط و از دین اسم ماند
تعداد بازديد:9242

در جایی دیگر در بحارالانوار جلد52ص190 پیامبر فرمود : زمانی برسد که از قرآن جز رسم الخطی و از اسلام جز نامی برای مسلمانان نماند ، آنچنانکه گروهی به دین خدا در جهان خوانده شوند در حالی که همین گروه از هرکسی از اسلام دورتر باشند. مسجدهاشان از حیث ساختمان آباد ولی از نظر هدایت، خراب باشد.

 در میان مردمانشان قرآن و اهل آن در اقلیت باشند. مومنانشان در میان مردم باشند ولی در میان آنها نباشند، با مردم باشند ولی براستی با مردم نباشند، زیرا هدایت با ضلالت همراه نیست گرچه در کنار یکدیگر باشند.

اخرزمان و ابتلای مردم به سه بلا
تعداد بازديد:9343

از پیامبر خدا در منابع شیعه و اهل تسنن روایت شده است که در جایی دیگر فرمود: روزگاری بیاید که مردم شان آنچنان از علما بگریزند که گوسفند از گرگ گریزد. در آن هنگام، خداوند آنها را به سه بلا دچار سازد: نخست آنکه برکت از مالشان بگیرد، دوم: ستمگران را بر آنها مسلط سازد و سوم انکه بی ایمان از دنیا بروند.

 یکی از اصحاب از پیامبر پرسید: یا رسول الله دین مردم شان چگونه خواهد بود؟
 پیامبر فرمود: زمانی بر مردم بیاید که هر کس دین خویش را به سختی حفظ کند. دینداری شان بسان کسی ماند که آتش در دست خود نگه دارد.

اخرالزمان و مبتلابه چهار بلا
تعداد بازديد:9489

اخرالزمان و مبتلا به چهار بلا

در آن روزگار است که خداوند، آنها را به چهار بلا مبتلا سازد. نخست: تجاوز به ناموسشان، دوم: هتک حرمت از ناحیه زورمندان و ثروتمندانشان، سوم: خشکسالی و چهارم: ظلم و ستم از جانب زمامداران و قاضیان.

 اصحاب از سخنان آن حضرت سخت به شگفت آمدند و گفتند: یا رسول الله! مگر آنها بت پرست هستند؟ پیامبر فرمود: آری هر پول و درهمی به نزد آنها بتی است که در حد پرستش به آن تعلق خاطر دارند.
ليست صفحات
تعداد صفحات : 18
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید